Durante la penúltima semana de septiembre realicé un pequeño “viaje” por la costa norte de Portugal, desde la “foz do Minho” hasta la meca “gaviotera” de Matosinhos…
En los dos días que duró mi estancia en el país Luso, observé un total de 71 anillas (69 anillas plásticas y 2 anillas metálicas):
54 ejemplares de Gaivota escura (Larus fuscus).
17 ejemplares de Gaivota patiamarela (Larus michahellis).
En la playa de Matosinhos, se observaron un total de 64 ejemplares anillados, en 5 horas de muestreo… Sin lugar a dudas, puedo afirmar, que es la primera vez que observo tanto Lárido junto… es imposible realizar una estimación aproximada del número de gaviotas…
En próximas entradas os mostraré detalladamente los lugares de Vila Praia de Âncora, Viana do Castelo, foz do Câvado (Esposende) y por último, la joya de la corona, Matosinhos.
Un saúdo.
2 comentarios:
Agardo as entradas con ansiedade e que sexan completiñas Alberto, gustaríame moito escapar uns días por alí abaixo...
Un saúdo
Paco
Ola Paco, onte estiven outra vez en Matosinhos, acompañado por tres amigos do noso grupo de anelamento (Antonio, Sole e Manolo) e acompañados de Peter Rock e Malcolm Millais. Moitísimas Gaivotas, aínda que menos que a penúltima semana de setembro. A verdade é que é un sitio para gavioteros.
Se tés pensado viaxar ata Matosinhos, dame un toque que eu apúntome, así nos conocemos... Eu tiña pensado regresar sobre mediados de Novembro.
Publicar un comentario